I don't get drunk, I get AWESOME!!

Okej.. Dags att skriva av mig lite igen! Min lediga dag var underbar som alltid! Åkte till Palma på morgonen för lite shopping och kom hem med lite saker senare under eftermiddagen! Slappade hemma, städade och fixade och sedan kom Ggianni och plockade upp mig och vi åkte till Pollenca för middag! En mysig liten stad vid havet!!

Åt extremt god tapas och hade det bra! :) Sedan hemåt, hämade Paula och vi gick till Royal för en drink eller två! 

Igår (fredag) var jag superkul hela dagen! Alla undrade varför jag skrattade så mkt och allt hela tiden men har ingen aning va bara konstig haha. Men kul var det iaf :)

Ledig på kvällen igår och för första gången på säkert 4 veckor om inte mer så hade jag äntligen samma som Paula så vi kunde ha en dejt tillsammans! Det var verkligen välbehövligt! Vi gick efter jobbet och drack sangria och bara satt och pratade! Vidare till BOY för middag och senare till Royal för lite mer vin! :) Härlig kväll!!

Har bilder men har ingen ork att lägga in de på datorn så detta för ni nöja er med!

Ligger nu i sängen med mitt kokosljus tänt och slappar! Om 45 min är det dags för middag och sedan mer jobb igen innan jag och Paula ska ut på äventyr ikväll hahaah ;) 

Ciao!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0