=)

Så min dag igår var kanonbra som vanligt :) Började med en promenad och redan då kl 10 visade termometern 31 grader. Gick efter det ner till stranden och läste tidning, badade och hade det gött!! Lina ringde så hon plockade upp mig och vi åkte till stranden i Can picafort och badade och slappade ännu mer innan vi åkte hem några timmar senare..

Grymt varmt igår, på kvällen gick jag med Paula för att käka middag och då visade termometern 36 grader kl 20 så tänk då på dagen hur varmt vi hade de!! Svettigt värre!! 

Avslutade kvällen på royal beach och sedan gick jag hem och sov runt 01. Hur skönt som helst!! Nu laddar jag för jobb och så min lediga kväll imornkväll!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0