Day off

Torsdag, vilket innebär att det är min lediga dag och nästan alltid dåligt väder!! Men jag är van nu!! Har hunnit med så mkt idag och haft en så bra dag :)

Gick upp 07:15 kan ni fatta det på min lediga dag haha. Vaknade och slängde in en tvätt, städade lite och sedan en morgonpromenad med Paula, dusch och frukost på det! Sedan hängde jag upp tvätten och städade lite till. Vid 10 mötte jag upp Mikkel för en tur upp till San Marti (en tur på två timmar och femton minuter upp på berget). Jobbigt, varmt men kul och värt utsikten :) (bild får ni se annan dag)

Hem och bytte om till bikini och rakt ner till stranden i hopp om att solen skulle komma. Det såg inte så ljus ut men sov en sväng och när jag vaknade var det soligt, varmt och skönt :) Var där i några timmar och slappade med musiken i öronen. 

Hem, slappade på terrassen med Paula innan duschen och vilade lite! Mötte sedan upp Mikkel igen vid 20 för middag! Han skjutsade mig på cykeln och vi åkte till Alcudia, hämtade upp Rebecca och käkade god mat!! Tog cykeln hem och nu ligger jag ute på terrassen igen och väntar på att det andra ska sluta jobba någon gång. Kl är ju efter 23 så det borde väl vara på G snart antar jag! Får se om vi ska gå ut för en drink på Royal eller inte! Kan va så att det blir det! Har inte varit ute på hela veckan så vi har varit ritkigt duktiga!! 

Imorn, fredag ska vi ut och käka med servitörerna (ca 25 pers) kommer bli så kul :) Måste dock sova på middagsrasten för de slutar inte jobba förrän 00.30 så det lär bli en himla sen middag kan jag lova er!! Alla som läser detta sover säkert redan då så! ;) Men vi är i Spanien så det är inte helt fel! Sedan blir det väl lite drinkar och dans. Nästan alla jobbar lördag så antar att det blir lugnt men man vet aldrig. Jag ska iaf ta det lugnt är tanken men det vet man ju aldrig hur det blir med det ;) Speciellt inte när man är med det folket som vi ska gå med imorn ;)

Okej, nu har jag skrivit massa. Men eftersom att jag är så dålig på att uppdatera nu får ni stå ut med det. Läs om ni vill, kolla på de få bilder jag lägger in eller inte!! Ni bestämmer!! 


Beachparty San Juan


hahahaha.
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0