Dålig uppdatering

Onsdag och snart dags för min lediga dag igen!! Uppdateras inte mkt alls här men som jag sagt så många ggr innan så har jag ingen ork och ingen tid knappt!! 

Det är stekhett på Mallis just nu, svettas gör vi, skrattar gör vi och allt rullar på i vanlig ordning! :) Nya tjejen är trevlig och bra så vi är ett drömteam nu :) får se om det kommer någon till snart!! 

Jag måste nu lära mig att presentera showerna och allt på kvällarna och det har jag inte sett fram emot för tid till att träna det har jag inte och det är min tur att göra det ikv. Ska göra allt för att få vänta till på lördag iaf!! Får se hur dt går dock!! Ska säga det på spanska, engelska, tyska och svenska! 

Imorn är jag ledig och jag har bestämt mig för att spendera förmiddagen och kanske eftermiddagen i Palma, så tar bussen dit rätt så tidigt imorn, lite shopping och bara strosa omkring! :) Sedan blir det stranden när jag kommer hem på eftermiddagen om det inte blir för sent och så middag på kvällen :) 


Ha en fortsatt bra kväll! Själv ska jag nu ner och jobba! Dansa lite minidisco m.m.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0