D O M I N G O/ S U N D A Y/ S Ö N D A G

Kvällen igår var så perfekt :) Cirkusen med barnen var superkul, alla skrattade så mkt så kunde inte själv hålla mig när jag stod där på scenen. Bästa av allt att det var jag och Paula! Sedan dags för minidisco och Paula går ner och dansar med barnen och jag tar upp några på scenen och alla var nöjda och glada :)

Sen show och då gjorde jag ballonger och bad om en flaska med vatten och får en mojito (man passar på när cheferna är lediga) haha. De sista två danserna alla barnen upp på scenen och vi på golvet framför! Supernice :)

Dusch och fix, sedan lånade Paula och jag varsin cykel av receptionen och drog på en liten tripp. Var hemma runt 01 igen :) Tack och godnatt var det då!! :)

Idag, söndag IGEN! Har inte sovit särskilt bra nu på några nätter, vet inte varför men det gör inget för jag har energi och skrattar hela tiden och alla undrar varför. Det har jag inget bra svar så jag bara flinar! =)

Nu har jag precis duschat igen, onödigt känns det som för om ett tag när man ska gå ut igen så svettas man lika mkt som man gjorde innan man hoppade in i duschen men men. Man får känna sig fräsch ett tag iaf! När man sitter på rummet med air condition igång ;)

Slänger in lite blandade bilder från senaste veckorna! 


Tripp upp till bergstoppen

Härlig utsikt

Överlycklig för jag klarade det ;)

Emil en gäst från Sverige som hängde med mig och Paula :)

En bild på mig så ni inte glömmer bort hur jag ser ut! Här äter jag glass med hela kroppen!!
Någon dag sedan på royal beach med Paula =)
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0