Buenos dias/ Good morning/ Guten Morgen/ God morgon/ Huomenta


Jag är så grymt dålig på att uppdater jag vet jag vet men så är det!! Därför blir det ett inlägg nu! Torsdag vilket betyder att min lediga dag är här igen! Det är sjukt vad fort det går, snart är det augusti! Och det kommer bli en bra och kul månad med besök =)

Vågar inte kolla ut och se hur vädret är, eftersom att jag alltid har dåligt väder på min lediga dag så gissar jag på att det är molnigt men vet inte än! Får se! ÄR det fint så blir det slapp på stranden men första frukost och en promenad till Eroski och handla lite saker jag behöver!!

Jobbet flyter på som vanligt, bara det att nu är det mkt varmare, svett, svett och svett! Men hellre det än att frysa säger jag då! Ni kan ju bara tänka er hur det är när man dansar minidisco på kvällarna och man känner svetten rinna längs ryggraden eller när man är maskot i 15 min och till slut känner svetten rinna och droppa ner från näsan och när man tar av sig ser det ut som man kommit från duschen! Inte så fräscht men så ser våra kvällar ut haha. 

Slänger in lite bilder igen så ni får se lite!! Ska försöka uppdatera lite mer men lovar inget! Ha de bra!! 








Formentor

Underbara Mallorca =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0