TRE TIMMAR TILL

Hade som vanlgit en toppendag igår när jag var ledig.. Vilade på stranden och så middag i Alcudia med Paula :) Mysigt! :) Hemma vid tolv och somnade då så skönt!! Idag känner jag mig utvilad och med rätt så mkt energi så det är skönt!! Fredagar gillar jag då det är en enkel dag!!

Vi har frukt kebab och lunch på morgonen med barnen och nu efter lunchen har vi en timma med vanligtvis inte så mkt barn och vid tre har vi minidisco i poolen och vid fyra ansiktsmålning sedan är jag ledig ikväll igen =)

Kvällen kommer spenderas med Paula såklart :) Får se om vi kanske åker till Can Picafort och käkar middag ikväll och går ut och träffar några av de andra viva folken som bor där borta och man inte ser alltför ofta!! Om inte blir det här i Muro vilket också funkar bra :) Skönt att bara kunna gå hem när man vill. Eftersom att jag vanligtvis är väldigt trött på kvällarna, eller inte jag men mina ögon haha ;)

Idag fick vi käka lunch i buffé där de nu har italiensk buffé med pasta, pizza och sallad, hur mkt gott som helst tillskillnad från nere i källaren så får se hur länge vi kommer få göra det.. 

Dags att knyta på sig skorna och jobba tre timmar till!! Ha de bra! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0