T O R S D A G

Har för första dagen på några dagar mått skapligt bra och haft lite energi! Många som sagt det också så det är skönt!! Har orkat med att fixa och styra lite så jag slipper det på min lediga dag! Städning, tvättning och sådana roliga saker som alla gillar och bara måste göras!! ;)

Kanske är det vitaminerna och allt jag äter nu men men det spelar ingen roll!! Det funkar för mig just nu!! Avslutade denna kväll med en piña colada med ett gäng från Sverige som är här nu i några dagar till. Deras barn är underbara och vi umgås och leker mkt med dem och de satt kvar där så efter jobbet stannade jag där några min och pratade med dem!! =)

Imorn, är det torsdag, IGEN!! Det går så sjukt fort!! Jag är ledig men för det är det ingen sovmorgon! Jag går upp som vanligt runt 08.30 och frukost runt 09.15 och sedan får jag se om jag orkat ta bussen till Alcudia för att köpa lite skit som jag behöver, om inte går jag raka vägen ner till stranden med musik, tidningar och bara slappar/vilar/sover!!

Det är det jag behöver imorn känner jag!! På kvällen är Paula ledig och då blir det middag :) Sen senare får jag se om jag kanske ska gå ut och ta en drink med en av de som jobbar i baren. Snacka och umgås lite bara :)

Nu är det dags att sova!! Godnatt Sverige säger jag och kryper ner under täcket!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0