T I S D A G

Tisdag och kvällen är redan här! Fortfarande inte sagt ett ord till bossen och då kan man snacka om att han inte är rätt som det om han inte kan ta tag i det själv och ta mig, sätta oss ner och säga att så här kan vi inte ha det vi måste prata med varandra. 

Därför skickade jag till honom och sa vi måste prata, när har du tid?! Enkelt och simpelt har känner att jag har nu gjort mitt ändå om det inte är jag som ska göra något. Men såklart han inte bryr sig så mkt för det är mig det går och kommer gå dålgit för eftersom att han är chef! Han sa i eftermiddag kan vi göra det och tror ni vi gjort det eller? Nej, självklart inte! Han är så jäkla feg och dålig på att prata om seriösa saker..

Nu kommer de sluta med att vi kommer sitta och käka middag tsm (kanske om han kommer) och då kommer jag inte prata och så efter det säkert innan kvällens jobbpass. Så irriterande!! Han skulle gjort något igår när han insåg att jag är förbannad! 

Ikväll och så imorn kvar sedan är jag ledig och ska träffa syrran och bara ha dt bra :) Slänger in lite blandad bilder för att ni ska ha något kul härifrån också ;)


Jag fick paket från Paulas mamma :)


Mys på Royal med Paula och Simon

Miniklubben där vi spenderar mesta delen av dagarna!! Lite annorlunda nu!

Poollek för några månader sedan

Midsommarfirande

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0