S T R A N D H Ä N G

Torsdag, vilket innebär att jag är ledig! Har varit dåligt väder nästan hela veckan men idag hyffsat bra, lite blåsigt bara men det var skönt. Har varit på stranden ett tag och fick besök av Clara på lunchen och sedan har jag underhållt mig själv med tidningar, musik och sovning!! 

Nu har jag hejat på Paula och nu ska jag försöka sova/vila lite till innan jag om två timmar ska iväg och möta upp Clara igen för att åka in till hamnen. Vi ska käka middag och sedan ikväll är det någon turistdag i Alcudia så vi ska titta på den då några från flying team ska uppträda! =) Avslutas med fyverkerier och sedan ska vi gå ut en sväng tänkte vi om vi har orken.. 

Paula och kanske några fler från teamet kommer efter jobbet ikväll också lagom tills det är slut så det kommer nog bli en toppenbra kväll =) 

Imorn är det fredag och jag är ledig på kvällen så enkel dag imorn. På kvällen dejt med Paula =) Kan inte bli bättre.. 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0