S A T U R D A Y

Lördag och live music är inget att ha och det höll på en timma så 22.15 var det klara och vi var klara med allt vårt jobb runt 22.35. Tidigt så vii gick runt, snackade och slöade oss och nu sitter jag på mitt rum sedan en timma tilbaka i sängen och börjar känna mig trött och sova skulle inte va fel!!

Men ska hålla mig vaken ett tag till och se om en av servitriserna ringer mig eller inte, vi sa vi kanske skulle gå ut och snacka lite en sväng ikväll.. Får se vart, hur och när, har ingen aning men hon jobbade fortfarande när jag gick hem så!! Men tror nog att hon hör av sig snart! 

Lördagkväll/natt och det börjar bli rörelse ute i korridoren hör jag, folk som kommer hem, går ut och skrattar och har sig!! Eller just det, vi är i Spanien så det spelar ingen roll om det är måndag, tisdag eller lördag, för man kan ju nästan säga att vi har helg när vi vill. För mig är helg torsdag och fredag oftast eftersom det är då jag är ledig för det mesta.

Veckan som kommer kommer det bli onsdag och torsdag hoppas jag då jag bett om osndagkväll ledig så jag kan åka till Palma och träffa de andra =)

Okej, ska röra mig lite så jag inte somnar! Ha en bra kväll de sista timmarna innan ni går hem och allt stänger, då börjar festen här kan jag lova er haha. Men det blir iaf lugnt för min del ändå om jag går ut! Det är då iaf en sak som är säker!! 

Ciao!!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0