S A T U R D A Y

Så vad har hänt denna vecka undrar ni säkert!! Det ska jag ta att berätta lite fort nu!
I onsdags vaknade jag och hade ingen röst så några kunde läsa på läpparna och fattade vad jag sa annars gick det inte så jättebra men det funkade och jag överlevde dagen!! Alla de andra hade ju kul åt mig iaf!

I torsdags morgon tog jag buss till Palma, mötte upp Amanda och vi åkte till Porto Pi för lite shopping och god frulle (bläckfisk, omelett och sandwich) sedan tog vi bussen vidare mot Magaluf där vi gick till syrrans hotell och spenderade lite tid där vi poolen med lite öl och bara snackade och hade vi har semester i en dag känsla!! 

Ner på stranden för att käka sen lunch och sedan upp på hotellet igen för att dricka lite och bara umgås. Syrran och henne kompisar skulle senare på partybåt och då skulle jag åka hem men missade bussen så blev fest ist. Vi hade det kul =) Sov några timmar på en madrass under ett bord innan jag tog första bussen hem till Muro kl 06.45 på morgonen. Hemma till 09.15 och då var det dusch och sedan jobb 30 min senare.. 

Jobbar och står i.. Känner att jag inte har tid att bli frisk. Har ingen tid till att vila och bara vara, så halsont, snorig och hostig har jag fått på köpet denna vecka.. Kan slappa på din ledig dag tänker nog många då och ja visst men det är inte så passande just nu när ja har besök. Nästa vecka kommer Amanda hit så då blir det lugnt, strandhäng hela dagen (tror jag)..

Dags att fixa mig lite för nu är det snart jobb igen, har iaf haft tid att ligga i sängne 40 min!! Jippi..Ha det bra! 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0