P A R TA J

Dagen då spanska familjen + Amanda åker hem är kommen.. Men jag har haft det så kul nu i tre veckor när jag träffat dom och festat med Amanda ltie här och var på ön :) I onsdags efter jobbet kom hon hit till mig och vi började med sangria, middag och sedan bar det av.. FIESTA!!

Vi blev bjudna på skumpa, inbjudna på båttur, dansade, dansade, dansade och skrattade m.m. Sjukt lyckad kväll.. Hemma 06.30 då blev det sängen till 12.30 sedan stranden till kvällen... Najsigt värre!!

Middag med Paula igår kväll men jag var grymt sliten och trött så när vi kom hem gick vi upp på balkongen och jag la mig med tjocktröja och inlindad i filten och mös innan jag somnade så gott i min säng. Det börjar bli kallt på kvällarna nu!! Jag hade med mig kavajen igår och när jag kom hem gick jag med den på och det var väl unt 23 grader.. Brrr... 

Jag frågade chefen när det är dags att sluta med poolaktiviteterna för nu börjar poolen bli kall men han sa iaf till mitten av september kommer vi hålla på.. Jaha, tänkte jag haha. Söndag den 27 oktober stänger hotellet fick jag reda på igår iaf!! Så två månader kvar ungefär bara. 

Dags att gå ner och käka frukost med mitt trötta ansikte! Ha en bra dag!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0