P A R A D I S E



This must be just like livin' in paradise, and I don't want to go home!! 

Det är låten jag har på huvudet nu sedan söndagens Flying team. 

Igår var det måndag igen och efter jobbet hade jag så mkt energi och var crazy och kände för att gå ut (vilket jag INTE gjorde). Men för en gångs skull var jag inte trött och sliten som jag brukar. Kanske börjar mina tabletter göra verkan nu haha ; )

Ser fram emot imornkväll så grymt mkt nu! Då jag äntligen får träffa de andra!! =)

Har min lediga timme nu därför sitter jag här efter kl 14 men snart är det dags att gå ner igen och jobba två timmar! Poollekar och sedan lite andra saker!! Ikväll är det jag och Corina som dansar minidiscot och det ska bli skoj =)

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: Ulla från Edsbyn

Hej Sofia :)
va härftigt att läsa om dej o ditt liv på mallis... vi längtar tillbaka må du tro,
Emil kommer hem en sväng imorgon kväll, bara på en fika, han e påväg till stockholm på spelning:)
Dansa på nu på minidiscot för det gör vi här.. alla sjunger era låtar å dansar emellanåt :) ha det så gött o kram på dej ! // ulla

2013-08-06 @ 15:34:31
Postat av: Anonym

Hej Sofia :)
va härftigt att läsa om dej o ditt liv på mallis... vi längtar tillbaka må du tro,
Emil kommer hem en sväng imorgon kväll, bara på en fika, han e påväg till stockholm på spelning:)
Dansa på nu på minidiscot för det gör vi här.. alla sjunger era låtar å dansar emellanåt :) ha det så gött o kram på dej ! // ulla

Svar: Heej =) Ja, men det fattar jag, det är dock lite för varmt nu men men inte så mkt jag kan göra åt det så.. Svettas och duscha det är det vi gör om dagarna känns det som!! Hälsa till alla :)
Sofia

2013-08-06 @ 15:35:13

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0