NU SÅ BÖRJAR DET.....

Fredag och jag har nu LOVAT mej själv att ta tag i träning och allt vad det innebär.. Blir bara fetare och fetare för vi äter buffémat nu sedan 5 månader tillbaka, ibland godis, glass då vi har pyjamasparty, skattjakter och sådana grejer och nu är jag trött på detta. Har även varit sjuk längre tider så har inte kunnat träna.. 

Nu är jag frisk  och det börjar bli svalare så ska börja lite lätt.. Idag kl 17 efter jobbet blir det promenad/jogging och styrka. Då får jag den rasten att gå också utan att bara ligga i sängen och slöa.. Jag vet även själv att när jag tränar mår jag mkt bättre så nu nu börjar allvaret.. 

Ska försöka ta mig upp på morgonen ibland också för en promenad elr något på stranden, älskar det!! Så önska mig lycka till, har nu c 2 månader på mig att komma in i bra rutiner igen innan jag landar på svensk mark igen.. 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Hawaii är fantastiskt, klart du ska åka dit och hälsa på din kompis!!! :) Hawaii tillhör ju USA, så det är samma som när man reser dit, att man bara fyller i en enkät om inresetillstånd på nätet där man i princip direkt får veta om man blir godkänd eller inte :) Sedan fyller man i papper på planet till USA, och turistvisumet gäller i 3 månader, så om du ska vara där två, tre veckor är det inga problem :) När vi flög till Hawaii så bokade vi hos Expedia där vi hittade billigaste flygbiljetterna och vi kommer säkert boka med dem när vi ska till Hawaii nästa år också, de brukar ligga bra till med priserna :) Jag jobbar heltid inom handels, så jag tjänar bra med pengar med tanke på att det är väldigt mycket OB-timmar på mitt jobb :) Jag har rätt till fem veckors betald semester varje år som jag får lov att sprida ut som jag vill, sedan är min arbetsgivare väldigt snäll och låter mig ta tjänstledigt om jag skulle vilja åka på någon resa och inte har semesterdagar kvar :)

2013-08-23 @ 14:06:41
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0