M A G A L U F

Blev visst partaj i magaluf i onsdagsnatt/torsdagsmorgon!!

Tog som sagt bussen till Palma efter jobbet och mötte upp familjen och Amanda! Hur kul som helst att träffa dem igen :) Vi käkade middag och sedan bestämde jag och amanda oss för att Magaluf it is!! Sagt och gjort!! Vi tog taxi dit och var framme 01.30.

Party var det men vi kände att vi inte riktigt passade in där i början då de flesta var inne på sin 5-10? drink och vi hade druckit lite vin innan bara och en öl.. Shot och en drink senare gick vi vidare och tog ytterligare drinkar och shotar och sedan var vi lika mkt på G som alla andra.. Vi dansade och hade det hur kul som helst enda till 09 på morgonen då vi intog solstolen på stranden och somnade någon timme..

Sov/vilade och badade om vartannat. Riktigt najs! 6 timmar senare köpte jag mig ett par nya skor då de gick sönder natten innan sedan käkade vi mat på E4, precis som förr om åren haha. 

Buss hem och vi däckade i soffan i två timmar innan familjen var hemma igen efter en dag i Palma. Jag tog senare under kvällen bussen tillbaka Muro, duschade och somnade på direkten. Vaknade upp idag 9 timmar senare och var pigg.. Jobb och nu väntar sista jobbpasset. Ska snart gå ner och käka middag.

Nästan vecka blir det samma sak, Palma, magaluf, middag med syrran och hennes kompisar och sedan utgång och häng =)

En kväll och dag i Magaluf/Palma och det kändes verkligen som jag var ledig i flera dagar bara för vi hann med så mkt saker! Blev lite orolig där igår och väntade på att chefen skulle ringa mig och säga, vart är du, det är dags att jobba men nej nej, det var bara torsdag och min lediga dag! :) Supernöjd!



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0