L Ö R D A G

Igår kväll var jag ju som sagt ledig och det var härligt! Först åkte Paula och jag med Corina till Mercadona och handlade lite och sedan bussen hem igen, dusch och sedan gick vi och käkade riktigt god middag på El Patio :) Jag åt kycklingspett, bakad potatis och grönsaker! Riktigt smarrigt var det!! 

Hemma redan till 22 då jag var helt slut. Då intog vi terrassen, filten fram och där låg vi och snackade, lyssnade på Elvis som vi hade igår på hotellet, tittade på stjärnorna och bara hade det mysigt!! Innan 00 var jag i sängen och somnade rätt så snabbt.. 

Idag har jag varit mkt piggare och känner mig fortfarande inte så jättetrött! Hoppas det håller i sig. Ska nämligen dansa minidiscot idag för första gången denna vecka, vilket såklart ska vi kul :)

Nu ska jag fixa mig lite så jag är redo när vi ska gå ner och käka middag!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0