H O T

Det har varit en varm dag!! Har duschat fyra ggr!! Det säger hur mkt vi svettas här om dagarna! Då har jag också varit i poolen en gång haha. Badvakten kan inte låta bli att knuffa ner mig!! Man går ut någon sekund och det rinner på ryggen och överallt om jag ska va ärlig!! Men men, det är inte så mkt jag kan göra och det.. 

Haft en bra dag och energi också så det är skönt!! Nu på kvällen dansade jag minidiscot, efter det hade vi pyjamasparty och efter det klubbdans så dansade några timmar där. Pyjamaspartyt slutade med vattenkrig, vilket var skönt i denna värme!!

Nu ligger jag i sängen och längtar efter morgondagen!! Först jobb i sex timmar sedan sitter jag på bussen till Palma =) Hur underbart kommer det inte va!! Kommer bli en så bra kväll =)

I'm off!! Måste sova!! Ha det bra! God natt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0