F Ö R B A N N A D

+ att jag har fått ont i halsen nu!!

Måste avreagera mig lite och vet inte hur. Helst vill jag bara slänga, kasta och sparka grejer omkring mig men det funkar inte riktigt i detta läget känner jag ju! Gå ut och springa hade inte heller varit fel men det är inte heller så lätt i ungefär 40 graders värme..

Skriver lite här ist!! Har vissa i mitt team som jag stör mig på så mkt ibland i vissa situationer och det uppstod en sak idag som gjort mig förbannad och nu vill jag bara vara ledig känner jag!! Hatar söndagar redan innan de ens börjar, vi har inga roliga aktiviteter och jag vet inte varför jag inte tycker om de. De andra tkr om det och tkr det är en lätt och enkel dag, för vi är hela eftermiddagen i poolen med alla gäster. 

Jag bara känner usch nej inte söndag igen men men. Det måste funka iaf men idag ett stort jävla NEJ!! Jag vill verkligen inte och innan lunch blev jag förbannad och jag känner att jag fortfarande är det. Det är så lätt att bli irriterad, frustrerad och arg på småsaker när man bor och jobbar så tätt inpå varandra hela tiden och nu är det verkligen så nära att jag snart kommer säga något!! 

Ska försöka hålla tyst och bara va, skita i allt som har med den personen att göra nu ett tag framöver!! Ser fram emot torsdag, min lediga dag. Den kommer jag spendera med folk jag verkligen bryr mig om =)

Så nu till det positiva.. =) Jag vet inte varför men är lite veckovild denna vecka och trodde det var måndag min syrra skulle komma hit, skrev till henne idag och hon sa, vi åker nu! Så nu är det på planet på väg ner hit och snart kommer vi befinna oss på samma ö.. Ska bli kul att träffa henne =)

Nu ska jag lyssna på musik och bara vila och ladda inför mer jobb.. Ha det bra!


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0