DET BRINNER!!

Natten till idag (onsdag), började det brinna i Cala Mesquida när vi har några viva hotel och vidare mot Cala torta. Inte jättelångt härifrån ca 45 min.. Det säger att det är två bränder som har börjat och man kan se den från Menorca så det är en stor brand. Det vet fortfarande inte vad det är som har startat det och det börjar evakuera små delar av Cala mesquida och några av hotellen.. 

Det är det senaste jag hörde, då jag snackat med en kompis från Cala mesquida som säger att det är lugnt där uppe även att vissa gäster har panik. Här är iaf allt bra med oss.. Får se om man fått reda på något mer imorn kanske.. 

Själv ska jag sova nu!! Har haft en kanonbra dag! Varit pigg och lite galen.. Precis som jag brukar vara när jag inte är krasslig. Lite hosta och snor finns det allt kvar i kroppen men det går åt rätt håll.. Dansat minidisco, pyjamaspart och allt idag och är fortfarande vaken så det måste vara ett bra tecken tkr ja.. 

Imorn jobbar jag tili 17 sedan är jag ledig och då kommer Amanda och vi kommer spendera kvällen och torsdagen tsm innan det åker tillbaka till fastlandet.. Ha det bra! God natt!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0