Blixtrar & dunder, magiska under!

Det är lovat dåligt väder i stort sett hela veckan på Mallorca och igår var det grått och vi väntade på regnet som aldrig kom.. Nu när jag vaknade regnar, blixtrar och åskar det!! Hur härligt! Men jag hade föredragit att va ledig och spendera hela dagen inne p mitt rum, kollat filmer och bara slappat och haft det gött!!

Men nej, ner och jobba, riktigt hur piratdagen kommer se ut vet jag inte! Men är det mkt barn tar vi in dom i baren och vi har brädspel, ansiktsmålning och sådana saker. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag gillar!! Ett avbrott från vardagen! Det är aldrig fel.. ;)

Ska ner till frukosten om 30 min och har tagit på mig långbyxor och tjocktröja. Hur nice liksom! Jag gillart!! Det är kallt nu!! Och då är vi bara i slutet av augusti..Sitter nu med öppen balkong dörr och hör regnet forsa ner!!


Fyverkeri

Välkommen hem till mej :)

Present från Finland =)

Lillasyster på besök :)

Nikki

En av alla galna kvällar med Amanda

Corina crazy hour!!! 
 
Blöta kramar från ett idag grått Mallorca!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0