A W E S O M E

I don't get drunk I get AWESOME!! Det är vad jag var i torsdags kväll. 
Wake up and be AWESOME!! är vad jag gjorde igår.

Herrejösses! Vart börjar jag? Ledig i torsdags och gick ut och käkade middag me Clara och vi gick och tittade åp uppträdandet i hamnen, vilket var väldigt bra :) Sedan gled vi vidare mot barer och där dracks det sangria m.m. Slutade med att jag snubblar in i mitt slott runt 05 på morgonen skulle jag tippa på om jag får chansa! Då är jag AWESOME verkligen! Det är inte varje dag man pratar med blommorna inte hahahahhahaa.

När jag vaknade upp några timmar senare av att Sarah bankade loss på min dörr fattade jag inte varför hon kunde låta mig sova!! Hade absolut ingen tanke på att jag måste jobba. Det var inte så kul!! Tog en dusch och gick ner och jobbade! KUL hahahah. 

Blev en kväll ute med större delare av teamet och kvällen slutade på Bananas innan vi åkte hemåt. Nu får de bli lungt ett tag. Har nu varit ute en gång i veckan i en månad. Det är inte likt mig så nu är det dags att lugna ner sig lite igen tror jag.. 

Var iaf ledig igår kväll då åkte jag och Paula till Can Picafort och käkade middag i blåsten. Hade på mig jeans och kavaj i slutet av augusti, kan inte tro det är sant men det är det!! verkligen varit höstkänsla nu i några dagar!! 

Nu är det snart dags för jobb igen! Redan lördag! Helt sjukt!! En vecka kvar tills jag fyller 23 år!! Helt sjukt!! Ha en bra helg! =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0