2 dagar kvar

Tänker på det som hände i söndags hela tiden och det gör mig galen och förbannad!! Måste prata med chefen om det, bara för att få ett svar och sedan se hur nästa vecka blir.. 

Sa inte ett ord till killarna på jobbet igår på hela dagen.. Det bästa var att jag hade min lediga kväll igår.. Slutade alltså vid fyra. Då gick jag och Paula och käkade middag och sedan gick jag hem och satt på taket i fyra timmar med öl, cider och svenska tidningar som jag fick av en gäst igår.. Hade en lugn och skön stund för mig själv.. Helt underbart!! 

Nu väntar frukost om 15 min innan en hel dag med jobb igen.. Och så imorn är det jobb igen och sedan åker jag för att hälsa på familjen och syrran igen :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0