Where's the sun?

Är jag verkligen på Mallorca?? ;) Det är så kallt och jag har frusit nu i flera dagar, men inte lite jag fryser så mkt så jag skakar ibland!! Ingen sol alls och absolut inte i vår jollyclub. Sjuk kanske?? Jag vill iaf ha sol!! Det blåser och det gör det ännu värre!! Nu menar jag inte att det är minus grader men inte över 20 iaf!! Går i mina långa byxor och tjocktröjan hela dagarna!! brrr.....

Igår var vi på royal beach och drack lite, det var rätt så många som var där så det var himla trevligt :) Synd bara att man ska va så trött och sliten hela tiden men men. Menorca folket är nu på väg över till ön. Själv har jag precis käkat frulle och ska när som helst ner och börja jobba!! 

Imorn är min lediga dag så idag efter jobbet ska jag inta sängen direkt med min bok och läsa lite och imorn åker jag till Palma för ett nytt försök att hitta det jag är ute efter. Kommer nog gå lättare denna gång eftersom att det är torsdag och alla affärer är öppna :) Får se va jag kommer att göra mer!! Kommer bli en bra dag iaf :) Det känner jag på mig! 

Nu äre dags att dra ut i kylan!! Ha en bra dag!! 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0