Viva blue

Okej, dags att uppdatera lite kanske nu när man börjar komma in i att det är här jag kommer bo 6-7 månader framöver!! Känns hlet okej måste jag säga, egen pytteliten lägenhet med gemensam takterrass där vi kommer spendera många härligt sommarnätter :)

Jobbar jobbar och jobbar hela dagarna!! Frukost 09 (skönt att det är en timme senare) sen jobb från 09.45-22.30 ca! Nu börjar vi dock de riktiga schemat snart och då kommer vi iaf ha lite pauser så det ska bli underbart!! Då kommer det vara 09.45-13.00 då det är lunch en timma och sedan jobb igen från 14.00-17.00 och efter det är vi lediga till minidiscot som är vid 20.00 så det är nice!! Då ska man duscha, käka mat och så kan man vila sig lite! För det behövs!!

Blev utgång igår, skulle varit en lugn sådan och jag skulle varit hemma till 03.. Visst va, Sofia och alla glada vänner shotade tequila, drack öl, drinkar och sjöng karaoke :) Snubblade in på hotellet runt 05.45 skulle jag chansat på i morse och då lite sömn sedan upp för frukost!!

Har varit trötta idag så bestämde mig för att ställa in dagens planer på en utgång, även om jag hade tänkt en lugn sådan vet man aldrig. Så nu ska jag sova när som helst! Imorn och sedan är jag ledig på söndag och jag ser fram emot det så himla mkt! Det är vad jag behöver nu känner jag. Så ska försöka ha en lugn utgång imorn och va hemma skapligt! Vill inte spendera halva min lediga dag i sängen liksom!!

Ska då ta bussen till Palma, måste handla klocka, skor, tandkräm m.m. Vill även hinna med att slappa på stranden men det vet man inte för idag har det varit lite kallare och blåser mkt nu på kvällen så kanske är dåligt väder imorn och på söndag!! 

Nu ska jag sluta skriva och sova för mina ögon är på väg att slockna!! Allt är iaf bra här med mig och jag trivs hur bra som helst =)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0