Monday

Igår kväll efter varit ledig hela dagen var vi ett gäng som gick till Royal beach för lite drinkar och mys, himla trevligt :) Lär bli många sådana kvällar!!

Men nu är det ny vecka och dagen har sprungit iväg!! Började med en joggingrunda innan frukost vilket var så skönt!! Hoppas du blir glad nu pappa när du läser detta ;) Lite styrka efter ute på takterrassen och sedan dusch och frulle!!

Skrivit på våra krontrakt idag och jag har nu valt att ha torsdag som min lediga dag!! Känns bra :) Lite mitt i veckan så!  Kommer även denna vecka att ha fredagens kvällpass så jobbar bara till 18 fredag!! Känns bra det också!! :)

Började med våra "riktiga" scheman idag så piratdag har det varit, vi har gjort massa saker och så har vi fått ytterligare lite saker gjorda!! Varit grymt kallt idag dock, frusit hela dagen!! brr..

Nu håller vi på med skattjakten, skriva brevet och allt och jag skriver på svenska och håller nu på med spanskan, kommer bli pinsamt att lämna den till chefen för rättning då han är spanjor men då vet jag ju iaf att det blir rätt haha.

Min kväll kommer bli rätt så lugn, ska skönt ljus och ljud under minidiscot så idag kan jag se de andra det ska bli kul :)

Nu ska jag njuta av att jag faktiskt kan sitta i min säng, få lite saker gjorda (som har med jobb att göra dock) och bara va till kl 19 då det är dags för middag!! Några av de andra sitter just nu på spinningcyklarna med några gäster!

Ha en fortsatt bra dag!! :) 


Alcudia



Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra jobbat ;-) styrka behöver man alltig hihi <3

2013-04-24 @ 14:40:04

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0