Mallorca update

Har nu varit på Mallorca, Viva bahia sedan i lördagskväll och det är så bra! Träffat massa nya människor och allt rullar på! Det är sol, kallt, varmt, vind och regn! Ännu är det inget att skryta om!! Vi hann med våran lediga dag i söndags på stranden sedan igår var det första dagen!! 

Introduktion alltså hur mkt information som helst om hotellet, allt vi ska göra och massa mer!! Sedan var vi med på minidiscot för att lära oss dansstegen och allt så det lär det bli nu varje kväll. Vi i Jolly club (de minsta vilket är 4-7 år) vi har även lite andra saker som att träna på att göra ballonger, pärlplattor, t-shirtmålningar, ansiktsmålningar och ikväll pyjamasparty m.m.

Varje morgon nu börjar med som idag lite Viva historia och imorn viva språk då man har x antal språk man måste prata och kunna säga vissa meningar och ord på!! Träna träna träna!! Jag behöver lära mig tyskan lite bättre och dutch haha. Det kommer bli kul!! 

Jag bor med en tjej från finland och en från polen! Men umgås mest med de tre danskar som jag flög hit med! Två tjejer och en kille och så en svensk kille. Men under lektionerna är vi alla tillsammans! Det kommer nog bli bra!

Har inte så mkt tid att uppdatera er där hemma då vi har fullt håll igång från 08-22.30 typ. Hoppas ni fattar haha ; ) Det är stress från de ena till det andra och massa klädbyten och allt hela tiden för man får inte ha korta byxor på frukost och middag och då måste man va nyduschad och fräsch och så. Mkt regler är det! 

Allt är iaf bra! Ha det bra!! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter härligt! Följer dig lite här så jag vet vad du pysslar med :) Ta hand om dog. Kram

2013-04-03 @ 14:12:09
Postat av: Angelica

Låter härligt! Följer dig lite här så jag vet vad du pysslar med :) Ta hand om dog. Kram

2013-04-03 @ 14:13:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0