F R I D A Y

Fredag och det har regnat lite och är inte alls skönt!! Varit på banken och fixat bankkonto idag så nu är det gjort. Undrade varför alla kollade så mkt på mig bara, men kom efter ett tag på att det är för att jag ser ut som en pirat i ansiktet ;) Vi hade piratlunch med några barn innan och då målade vi oss till pirater och jag gick direkt efter lunchen och har haft det hela dagen så haha. 

Nu sitter jag och väntar på att Ggianni och Mikkel ska komma och hämta mig och Paula för vi ska ut och käka någonstans :) Fredag och vi ska INTE ut, det är konstigt haha! Men imorn, imorn är det party som gäller :) Det har varit en rätt så lugn veckan faktiskt!! 

Ska knyta på mig skorna och borsta igenom håret så jag är redo när de kommer. Skönt att slippa ta taxi och buss. Bil är det bästa :)

Ha en bra helg!! :) Jag kommer jobba men kommer att va bra iaf :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0