Day off

Torsdag och det är min lediga dag :) Även denna lediga dag tog jag bussen till Palma för ett nytt försök att hitta det jag behöver som mest. Vilket är en klocka då man alltid måste hålla koll på tiden och ett par svarta skor som jag kan dansa i och det hittade jag! Tog de första svarta skorna jag såg, 4,95 euro. Som hittat :) Och efter det klockan och då tog jag en vit vattentålig då gästerna tkr om att putta i en i poolen på sommaren!! ;)

Gick såklart igenom mina favvoaffärer och hittade så mkt fint som jag ville ta med mig hem men allt går ju inte! En tjocktröja iaf för det är så grymt jäkla kallt här, speciellt idag, blåsigt, regn och förjävligt!! Har varit så hela veckan och jag har inte gjort annat än frusit!! Ser inte lovande ut de närmaste dagarna heller men jag hoppas verkligen att snart så.. Även ett par shorts till sommarens utekvällar ;) och lite så! 

Skulle även fixat nytt spansk mobilnummer men då behöver man ju såklart visa pass eller nienummer och ja för det går man ju med i väskan varje dag, eller inte!! Blev inget men det får bli någon annan dag! Nu har jag suttit på en restaurang med Paula i några timmar, ätit god entrecote, druckit rödvin och ätit efterrätt :)

Imorn ska chefen och jag gå till banken och fixa bankkonto, de andra gjorde det idag så det är bara vi två så hoppas det går rätt så fort. Är ledig kvällspasset imorn så blir att jobba till fem bara. På kvällen ska jag möta upp Mikkel för tapas i Alcudia :) Va kvällen har att erbjuda mer har jag ingen aning om just nu men det återstår att se! Två kvällar utan minidisco, det känns konstigt, men på lördag är det min tur igen då ska det skakas rumpa i mina nya skor hahahha ;)

Nu ligger jag i sängen och har inte gått och lagt mig så här tidigt på flera veckor så det ska bli så grymt skönt!! Imorn går jag upp lite tidigare för att hinna med en promenad med Paula innan det är frukosttime!! 


=)



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0