D-day

Frukosten är i magen och jag är laddad för ytterligare en dag!! D-day!! Om ca 30 min ska vi träffas nere vid scenen och få info om dagen! Om vilket hotell vi kommer att jobba på och med vilket team vi kommer att va!! Hoppas på att det blir bra! :) 

Sedan får vi se vad dagen har att bjuda på men vad jag fattat det som kommer vi spendera större delen av dagen med vårat team och chef för att lära känna varandra bättre och kanske fixa lite saker!! Får se va som händer! 

Tråkigt att det är sista dagen tsm med alla som man umgåts med varje dag nu i 2,5 vecka. Får hålla kontakten via datorn nu!! 

Nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig redo!! Ha en bra dag! 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0