Vilken dag

Solen har verkligen stekt idag och jag har svettats for forsta gangen sedan jag kom hit sa har blivit bad bade i havet och poolen. Manga som akte idag och manga nya som kom. Kort om min dag for nu har jag bara nagra min kvar innan tiden gar ut.

Stranden - sol, bad, chips, solkram, musik, bok och vatten.
Killar - prat, prat, prat och jobberbjudande
Promenad - solnedgang, jobberbjudande och svett

Kan alltsa bli lite jobb den sista veckan har det vet man aldrig men det aterstar att se. Nu skiter jag i detta iaf for internet ar inte alls pa min sida sa det ar sakert menat att jag inte ska funka med datorerna pa denna semester. Nu ska jag upp i rummet och lagga mig och sova lite innan det ar dags for annu en dag i solen.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0