Västervik

Yes, då var det dags att åka på en lite tripp igen. Denna gång är det verkligen inte långt, dryga timmen i buss sedan är jag framme i härliga Västervik. Idag skiner solen och det är blått ute och jag hoppas det är lika där så jag kan strosa omkring vid hamnen och bara njuta i solen. Det gillar jag med Västervik så skulle gärna kunna spendera en sommar där någon gång i livet. 

Finns det mesta: lite fler och roligare affärer än i Vimmerby, biograf, goda restauranger, uteställen m.m. Ni hajjar det är ett soft ställe att glida omkring på. 

Jag åker dit för att träffa mina kusiner och bo hos dem till imorneftermiddag. Ikväll blir det inte så mkt mer än middag, lite lek och slapp i soffan antar jag men imorn är jag ensam hemma med min kusin på 5½ år. Då blir det håll igång med lek, måste se Trassel på svenska så har jag sett den på tre språk snart, lekparken och lite skoj utomhus också hoppas jag om vädret tillåter. Fast just det, det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder eller hur är det man brukar säga?

Hoppas även att jag kommer få ett sms från fotbollstränaren idag och han skriver att det är match imorn för jag vill verkligen spela nu. Håller tummarna för isf är det samling så fort jag kommer tillbaka till Viimmebry imorn. Därför ska jag nu gå och packa väskan och göra mig redo :)



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0