Strandhäng

Idag har jag legat på stranden nästan hela dagen med lite paus på några timmar mitt på dagen för lunch och balkonghäng. Hur skönt som helst! Det är galet vad det är skönt att va själv alltså. Kan göra precis vad jag vill när jag vill.

Idag lyckades jag få igång internet igen, igår vill det inte och jag ringde till pappa och va så arg på datorn och mig själv. haha. Gick och la mig tidigt och läste ist och somnade innan 22.30 och då vaknar man tidigt runt 07-08 och då börjar jag mornarna med en promenad/joggingtur och styrka på det! Träningsvärk är skönt!

Nu har jag pratat på skype med pappa och Helene lite och nu tänkte jag bestämma mig om nästa torsdag då jag ska på utflykt ;) Till en annan ö!!

Ikväll är det någon live show här nere i cocktailbaren så ska nog sätta mig och ta en drink och njuta lite innan jag kryper ner i sängen. Slänger in blandade bilder från dagarna som gått!




hotellet









Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0