Puerto de Mogan

Tog bussen in till Puerto de Mogan en dag för har hört mkt om det. Det fattar jag för vilken mysig liten by. Strosa omkring på smågatorna blad mysiga butiker & hus. Hamnen, stranden & marknaden som är mitt på torget. Ångrar verkligen inte att jag åkte dit & gjorde i stort sätt inget alls men hade de så bra. 

För de som är sugna att åka dit eller kanske bo där en vecka eller två funkar det också. Det finns några hotell & jag skulle bo där om jag åkte till Gran Canaria för att ta det lugnt & inte åka på några utflykter & bara njuta av sällskapet. I lilla Puerto de Mogan finns allt man behöver för en vecka: supermarket, restauranger, barer, caféer, shopping, strand m.m.

Här kommer lite bilder från den dagen!


Kände att jag hade valt rätt outfit för dagen när jag steg av bussen där borta! 









Missa inte detta stället när ni besöker Gran Canaria. Det går att åka buss enda från Las Palmas & såklart från alla andra ställen på vägen som Playa del Ingles, Amadores, Meloneras o.s.v. 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0