Gran Canaria

Snabbupdate innan internet lägger av!
Stekhett även idag och det gillas. Pepparkaka fick jag frågan om då sa jag att nej, fortfarande glasyr som måste in i ugnen! Det är dags att sätta igång att jobba på brännan nu kanske när det är mindre än en vecka kvar.

Imorn tar jag ett besök i Puerto de Mogan och på tisdagkväll kommer Lina och hämtar mig och vi åker till någon restaurang och käkar och har det bra och på torsdag åker jag till Teneriffa över dagen.

Ser TEneriffa nästan varje dag härifrån och solnedgången är så himla fint ska ta kort på den också. Idag satte jag uppe på bergen på en resturang och såg den, inte helt fel. 

Kan jag säga annat än att jag har det otroligt bra eller? 


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0