Soligt

Ja, direkt fran hotellet och da orkar jag inte andra till svensk text sa hoppas ni fattar anda. Kom till hotellet och da var en norsk tjej dar, hur speciell och konstig som helst skulle jag kalla henne, nu ar hon och letar annat boende och hoppas verkligen hon hittar ett for de vore skont. Inte for att det stor mig att hon ar dar men anda.

Igar gjorde jag inte sa mkt. Akte ospecificerat och hamnade pa ett fyrstjarnigt hotell det som jag jobbade nagra dagar pa nar jag jobbade har och det ar helt okej. Skulle inte tjej smutsa ner sa mkt och det var ett romantiskt rum dar vi ska dela sang och knappt dorr till toan men haha. Jag sover pa soffan sa det gar.

Kopte mig lite frukost och vatten igar sa jag hade det i dag nar jag kl 09 gick ner till poolen och la mig blek som jag vet inte vad. Har iaf fatt lite farg idag vilket kanns bra. Kommer nog borja med att promenera/jogga lite nu i veckorna tror jag. Da en riktiga varmen inte kommer forran 11 tiden.

Duschade och slangde pa mig lite klader och gick in till Amadores for att kaka mat och hittade ett stalle dar de hade fajtias, mkt gott efter som jag bara atit tva knackebrod sedan jag akte fran Sverige. Fick gratisdrickor och massa sant och han killen som va delagare sa att han kande igen mig och ska leta jobb at mig nu och han undrade om ja jobbade har sa han hade nog satt mig innan. Men nar jag skulle ga sa han att jag inte fick ga den vagen for de e lite farligt sa han korde hem mig :)

Nu sitter jag och lyssnar pa Leende guld bruna ogon som spelas i baren. Ska snart dra mi upp pa rummet och sova tror jag.

Imorn blir det troligtvis fest i Playa del Ingles med grabbarna.

Jag har det alltsa bara bra och detta ar verkligen semester horrni!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0