Flytt till solen

Det är något jag är så himla sugen på att göra. Efter att ha bott på Gran Canaria, i Marbella och Spanien bland alla palmer, havet, solen, människorna och allt det som är när man är utomlands så är det verkligen här jag känner mig hemma!! 

Det låter helt konstigt men det stämmer verkligen. Har en annan känsla i kroppen så fort jag kommer till Sverige och mår inte lika bra eller hur jag ska förklara det. Visst att det är där man vill va för att man har familj, släkt och vänner där men för mig funkar det inte. Vill verkligen inte. Två veckor i Sverige och jag sov nästan inte bra en enda natt och nu så fort jag kommer hit sover jag så himla bra igen och det är skönt. Får se hur det blir när jag landar i Sverige igen om någon vecka. 

Älskar verkligen detta konstiga liv som många tkr det är. Jag trivs i detta och har verkligen vant mif vid detta. Det är faktiskt folk som har sagt till miig att de absolut inte vill tillbaka till Sverige så jag är inte ensam iaf. 

Lite mer info där från ingenstans. Nu dör snart mitt batteri. Har de bra så hörs vi imorn igen!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0